MirjamenPascal.reismee.nl

Windy Welly

Wekker gezet voor de wandeling naar de Taraniki Falls die we zouden lopen deze ochtend. Je word wakker en hoort de regen tikken tegen de ruit, shit. Gordijn open, shit, alles is wit, mistig door de lage bewolking, en bah, die regen, shit. Even douchen, opfrissen, aankleden, tas inpakken.. Nog steeds mistig en regen, shittt. Dit was niet de planning! Goed .. door naar plan B. Uitchecken, auto voorrijden, alles droog in de auto hijsen, instappen en rijden maar, op maar Wellington. Jammer van de wandeling maar met zulk weer kun je er toch niks van maken, waarschijnlijk kun je niet eens zien waar je moet lopen ;).

Om 13:45u waren we al in Wellington city, DE hoofdstad van NieuwZeeland. Gelukkig konden we gewoon inchecken bij ons hotel (ondanks dat we beetje te vroeg waren), tassen dumpen, glaasje drinken, goed en nu? De stad bekijken natuurlijk! Hoe gaan we dat doen? Nou we wandelen gewoon even naar de top van Mount Victoria, daar heb je volgens de reisgids een mooi uitzicht op de stad en de haven, daar gaan we. Pff, pittige wandeling zeg, steil! maaar ooh zo mooi! Je hebt boven op Mount Victoria een 360'* uitzicht op de stad, het was de wandeling zeker waard! Maar wat een wind, je word echt letterlijk bijna omver geblazen zo hard gaat het daarboven! Heet natuurlijk ook niet voor niets Windy Welly .. Tijdens de weg terug doorgelopen naar een deel van de haven, even een hapje eten halen en weer terug naar het hotel om lekker de voetjes in de lucht te doen, vanuit ons hotel hebben we ook fantastisch zicht op een deel van de stad, genieten.

Morgen in alle vroegte uitchecken, met de auto naar de Ferry-terminal, auto inleveren, koffers inchecken en dan de overtocht maken naar het Zuidereiland, welke erg mooi schijnt te zijn ..

We gaan het beleven ..

Marjan

Hee Mir en Pascal!
Wat gaaf om dit alles te lezen zeg en nog gaver om alles mee te maken! Super al jullie belevenissen! Geniet er maar fijn van met zn 2, ik blijf jullie verhalen lezen en ik spreek jullie in NL nog wel meer over de reis!
Liefs!

Roelof

Ach ja je weet soms zit het mee en soms..... :-P
Goede vaart morgen..... ik geniet van jullie reis hahaha

Erik en Monique

Hey Pascal en Mirjam!

Wat een toffe reis zeg! Super gaaf land lijkt me en dit staat ook nog op ons verlanglijstje! Heel veel plezier en geniet er van! We lezen de verhalen wel mee!
Liefs Erik en Monique