MirjamenPascal.reismee.nl

Het idee

Rondreizen, ja !! Ik zeg ja! Al jaren zeg ik tegen mezelf, mijn familie en Pascal dat ik graag wil reizen, dat ik graag die andere kant van de wereld wil gaan bekijken. Australië was het eerder altijd, maar de laatste jaren al trok Nieuw-Zeeland meer mijn aandacht. Al jaren zei ik tegen Pascal: "of je nou mee wil of niet, ik ga echt!" zonder ook maar een tijd/datum/jaar te noemen, ik moest en zou die kant een keer op. Begin januari dit jaar begon ik er weer over en zei Pascal dan eindelijk: "oké, laten we gaan"! Ik was letterlijk in de wolken en heb, zoals verwacht, die nacht nauwelijks geslapen van alle ideeën in mijn hoofd. De dagen erop natuurlijk gelijk begonnen met zoeken naar reizen en plannen van de rondreis in Nieuw-Zeeland die ik zelf graag zou willen maken, Pascal had destijds al gelijk duidelijk gemaakt dat hij het eigenlijk allemaal wel goed vond (des te makkelijker voor mij ^^). Wat is goedkoper, zelf alles regelen en hoe doe ik dat? of via een reisorganisatie en welke reisorganisatie dan wel? Uiteindelijk van alles uitgezocht en voor een reisorganisatie gekozen die hierin gespecialiseerd is. De reis was in mijn hoofd helemaal klaar om geboekt te worden toen ik Pascal vroeg voor zijn laatste mening. Hij vond het een mooie reis maar bedacht dat, als we daar dan toch zijn, we dan toch ook gelijk maar een extra tussenstop moesten plannen op een mooi subtropisch eiland in de buurt .. Ik twijfelde eerst, i.v.m. de extra kosten, maar Pascal haalde me al snel over (wat niet heel moeilijk was na het zien van alle mooie foto's op internet) en zo boekte we een "Droomreis" die ons eerst een rondreis liet maken in Nieuw-Zeeland en daarna zorgde voor een tussenstop van een aantal dagen op de Cook Islands. Al jaloers? Inmiddels moeten we nog 2 weken wachten tot dat we echt gaan vliegen, oh dat vliegen .. van Amsterdam naar Hongkong 12uur en van Hongkong naar Auckland nog eens 11uur en dat allemaal met angst voor neerstorten en niet meer levend aan de grond komen .. Wie wat wil zien ... >> Life begins at the end of your comfort zone <<

Janny Wendelaar

Ik
hoop wel dat jullie 24-11 terug komen en niet 24 -10 Fijne reis

????Ria????

Veel plezier en dikke smok. Eindelijk zover na al die keren zeggen Die verre reis ga ik maken. En al die voorpret! Goed op elkaar passen! Enne enge dingen zoals bungyjump plannen pas na die tijd vertellen ivm eventuele hartverzakkingen van een bezorgde ouder. ????????????????

Aline, Emiel & Rian

Hey lieverds, héél veel plezier en wij zijn nu al benieuwd naar de verhalen:-) Dikke kus van ons

Cas en Leonie

Leonie: Vinden jullie het al leuk? ????
Cas: Ik wil jullie nog een goede vlucht wensen!??

Jullie zijn inmiddels al een paar uur op jullie tussenstop Hongkong, wachtend op het vliegtuig die jullie zal brengen naar waar je zo graag naartoe wilt!

Lieverds..
Maak er een fantastische tijd van! Geniet met volle teugen! Doe dingen die ik nóóit zou doen ???? .. Wij wachten in spanning af op jullie volgende blog! ????

X

Mathilde

Al jaloers? Mens ik ben stikjaloers! ;) maar vind het fantastisch dat jullie het ondernemen en wens jullie een hele mooie tijd daar!! Liefs!